یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۲۱:۵۹:۲۱

برگزاری نشست هماهنگی مدیران و سرپرستان مناطق نفت‌خیز جنوب

ایران دریلینگ: دومین نشست هماهنگی مدیران و سرپرستان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با محوریت مدیریت امور فنی با حضور رده‌های مختلف مدیریتی، سرپرستی و کارشناسان ارشد ستاد و شرکت‌های تابع در اهواز برگزار شد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها بررسی چالش‌ها و یافتن راهکارهای موثر از طریق تبادل آرا و نظرات مدیران و کارشناسان برای رفع موانع و مشکلات مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف است تا زمینه برای پیشرفت هرچه بیشتر امور و تحقق برنامه‌ها فراهم شود. بیژن عالیپور با بیان اینکه برنامه‌ریزی از اصول موفقیت سازمان است، افزود: در این خصوص باید تمام مدیریت‌ها و شرکت‌های تابع اصل برنامه محور بودن را با جدیت در نظر داشته باشند. عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران با اشاره به ضرورت حرکت یکپارچه و هماهنگ تمام بخش‌های سازمان برای تحقق اهداف تولید، اظهار کرد: مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی در این میان به عنوان بازوی اصلی مدیریت برای فعال کردن تمام بخش‌های سازمان اعم از پروژه‌ای، سرمایه‌ای و امور مرتبط با تولید نقشی اثر گذار دارد؛ لذا  فعالیت بیش از پیش آن یکی از اولویت‌های مدیریت است.

عالیپور با تاکید بر بهینه‌سازی فرآیندها گفت: مدیران و سرپرستان ایجاد بهره‌وری بیشتر را از طریق بهینه‌سازی فرآیندها جدی گرفته و با اتکا به خردجمعی و جلب مشارکت نیروهای متخصص و مجرب، نسبت به رفع چالش‌های موجود اهتمام ورزند. مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب صیانت از منابع انسانی و حفظ و نگهداشت نیروی متخصص را در سایه رضایتمندی، ایجاد نشاط و خرسندی نیروی انسانی مورد تاکید قرار داد و با اشاره به تغییر ساختار شرکت خدمات رفاهی نفت به مدیریت خدمات غیرصنعتی، افزود: افزایش خدمات رفاهی، ورزشی، فرهنگی، تفریحی و آموزشی کارکنان و خانواده‌ها به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش نشاط و تعالی معنوی آنان باید در صدر برنامه‌های این مدیریت باشد.

وی تفویض اختیارات به زیرمجموعه، توسعه آموزش‌های تخصصی و دقت در مصرف منابع مالی را از مسائلی دانست که باید ازسوی مدیران و سرپرستان مورد توجه و پیگیری قرار گیرد. در این نشست مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به اهمیت و جایگاه مدیریت امور فنی اشاره و اظهار کرد: اصلی‌ترین ماموریت این مدیریت صیانت، حفاظت و استفاده بهینه و بهره‌برداری موثر از منابع نفت و گاز است. حمید دریس با تشریح مراحل توسعه مخازن هیدروکربوری، توضیح داد: در صنعت نفت کشور، توسعه و تولید مخازن نفت و گاز کاملا علمی انجام می‌شود و در موارد متعددی نسبت به سایر کشورهای نفت‌خیز به‌‌طور علمی تر و کامل تر صورت می‌گیرد. در ادامه این نشست معاونان مدیر امور فنی در مهندسی نفت، حفاری، زمین‌شناسی گسترشی، شیمیایی و بازرسی فنی گزارشی از توانمندی‌های سازمان خود ارائه دادند.



  کد خبر : 587
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :